12 IDEAS CLAVE
ENSEÑAR Y APRENDER HISTORIA
Maria Feliu Torruela, F. Xavier Hernández Cardona
Colección Ideas Clave
Editorial: Graó, Barcelona
2011, 179 páx.
I.S.B.N.: 978-84-9980-352-4
Esta publicación parte dunha interesante xustificación
da pertinenza da historia nos currículos dos niveis de ensinanza obrigatoria, por
considerar que o coñecemento histórico é un importante instrumento para
interpretar e comprender a nosa sociedade na súa complexidade. Na educación do
século XXI, a Histoira debe plantexarse como unha ferramenta de coñecemento
científico ao servizo da formación persoal e da culturalización das sociedades
que aspiran a “maiores cotas de libertade, xustiza e progreso”.
Como punto de partida, os autores plantexan 12
grandes interrogantes sobre cómo enseñar e aprender historia, aos que responden coas denominadas “12 ideas
clave”, que podemos considerar como orientacións de referencia na didáctica
desta materia. Para cada unha das ideas clave presentánse unha serie de orientacións
didácticas de carácter moi práctico tendo en conta diferentes niveis
educativos: infantil, primaria e secundaria.
Ademáis destas interesantes propostas de didáctica específica da
historia, os autores presentan unha reflexión teórica moi ben fundamentada
sobre cada un destes conceptos claves na construcción do coñecemento científico
do noso pasado.
A obra complétase cun glosario de conceptos
históricos científicos e didácticos e cunha selección bibliográfica e
webgráfica que pode ser de enorme utilidade tanto cara a fundamentación teórica
da materia como na súa didáctica
No hay comentarios:
Publicar un comentario